الفبا من

الفبا من

الفبا من
الفبا من

الفبا من

الفبا من

فرشته خونی

توضیح مهم : 

این داستانها برای وقتیه که من سه سال و نیمه بودم و مامانم اونها رو برام یاد داشت کرد .

مرسی مامان جونم :

  

تا حالا فرشته خونی دیدی ؟ 

ندیدی ؟ 

راجع بهش چی، چیزی شنیدی ؟ 

نشنیدی ؟ 

باورم نمیشه ، کسی فرشته خونی ندیده باشه و راجع بهش چیزی نشنیده باشه . 

با این حال توضیحی در خصوص زندگی فرشته خونی میگم : 

فرشته های خونی دو تا بال دارند مثل باقی فرشته ها با مامان و باباشون زندگی میکنند مثل آدما و با همون ها روی ابرها پرواز می کنند . هوهو می کنند مثل جغدها و به شکل خون در میان و از روی ابر می پرن توی آب . هر آبی میتونه باشه دریا ، رودخونه ، استخر ، حتی حوض . فرشته خونی به هر شکلی در میاد : هلو یا شاید گل .

نظرات 3 + ارسال نظر
افتاب شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 14:05

الان که فکر میکنم می بینم که انگار منم خیلی هاشون رو دیدم.

مکن است بیشتر مردم آن ها را دیده باشند .
ولی با ور نکنند .

سهیلا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 11:30

شایدم پرتقال خونی که من خیلی دوست میدارم...

یا شاید هم هلو یا هر چیزی که مردم دوست دارند .

مهدی جمعه 27 تیر 1393 ساعت 19:12 http://catharsis.blogsky.com

صدرا جان این داستانت خیلی باحال و اسرار امیزه . من که حال میکنم وقتی میخونمش .

بابا دستت دارم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.