الفبا من

الفبا من

الفبا من
الفبا من

الفبا من

الفبا من

حوصلم سر رفته

حوصلم سر رفته

می خوام بازی کنم 

چیزی ندارم که باهاش بازی کنم .

فقط سه تا چیز دارم.

دوچرخه، اسکو تر، اسکیت برد .

دوچرخه م توی زیرزمین داره خاک می خورد .

اسکوترم هم دست یکی دیگه ست و داره حال می کنه .

اسکیت بردم توی ماشین داره خواب می کنه .

حالا تو بگو !

من چکار کنم .

چیزی ندارم که باهاش بازی کنم .

نظرات 4 + ارسال نظر
آفتاب شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 14:13

حل جدول سودوکو - دومینو با مامان- قایم موشک با آبجی-
تماشای تلویزیون- و.......

اگه دوست داشتی بیا پارک چیتگر اونجا دوچرخه کرایه میدن .

میتونی یه راکت تنیس یا توپ بیاری و کلی بازی کنی.

تازه تاب و سرسره و زمین بازی هم داره .

خوراکی هم بیار چون بعد بازی خیلی می چسبه.

من و هاتف و امیر سجاد هم میایم.

منتظرت هستم.

ممنون از دعوت تون .

سهیلا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 11:33

بغرعان وضع منم بهتراز تو نیست صدرا

منم چیزی ندارم که باهاش بازی کنم....
ولی بیخیال رفیق....ما خودمون میشیم اسباب بازی دیگران تا دلی رو شاد کنیم....مگه نه؟

مثل من که اسباب بازی دینا شدم.

فهیمه یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 23:28 http://catharsis.blogsky.com

آفرین به پسر رپ خونم .بیا استاد یه دست دمینو بزنیم

دوستت دارم .
مادر که به وبلاگه من سرزدی .

مهدی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:27 http://catharsis.blogsky.com

قربونت برم بابا .
خیلی قشنگ بود .

مرسی پدر .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.